10 argumentov pre TV

Prečo regionálna televízia? Pretože spĺňa sen každého média! Teší sa vernosti a záujmu divákov! To je jasný úspech!

1.) Regionálne informácie sú na prvom mieste!

Miestne správy, rozhovory s volenými politikmi, informácie z kultúry a ekonomiky, správy o regionálnych otázkach a oznámenia o podujatiach – majú, vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí, uznanie u divákov a veľké sympatie. Miestne televízne stanice od Bratislavy po Košice umožňujú dosiahnuť širokú škálu informačne lojálneho publika, a tým aj značnú sledovanosť.
Prečítajte si aj:
Význam regionálneho vysielania

2.) Vysoké pokrytie!

Tradičné sledovanie televízie je u ľudí stále preferovaný spôsob trávenia času. Televízia je pevne integrovaná v každodennom balíku médií. Na Slovensku 4 milióny obyvateľov sleduje televíziu niekoľko hodín denne. Tí, ktorí sa odklonili od tradičného sledovania, sledujú televíziu prostredníctvom internetu.
Prečítajte si aj:
Televízna reklama je kráľovnou medzi reklamnými formátmi

3.) Nadpriemerné verné publikum!

Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré vám umožní dosiahnuť zacielenie na zákazníkov. Dodajte svojej kampani správne publikum na správnom kanáli a vybudujte svojej značke slávu a vernosť.

4.) Reklama v regionálnej TV neprekáža, pretože je považovaná za súčasť programu

Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame? V regionálnej televízii! Prieskumy zo zahraničia dokazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame. Regionálna televízia má to, o čom iní iba snívajú: 69 percent divákov chce vidieť reklamy v regionálnej TV!
Reklama nie je vnímaná ako rušivá, nepôsobí v programe ako cudzí element, ako je to v iných prípadoch. Zatiaľ čo tradičná reklama v komerčnej televízii je impulz pre odchod od televízora, v miestnej televízii reprezentuje faktor pre zotrvanie.

5.) Vaše reklamné oznámenie bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi

Iné médiá neponúkajú takú variabilitu a nemajú také špecifické programové formáty ako práve regionálna televízia. Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnej pobočke podniku, či obchodným podmienkam a tak zaručujú vysokú úroveň pozornosti publika. Regionálna televízia je dôveryhodná. Má vysoký počet opakovaní a to vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa televíznych divákov.

6.)  Státisícový potenciál – diváci vo všetkých krajoch!

Regionálna televízia je v každom väčšom meste na Slovensku. K dispozícii je dostatok regionálnych TV staníc na  Slovensku, ktoré môžu  poskytnúť vysoko hodnotné lokality pre špecifické kampane.

7.) Cielená reklama na miestne publikum.

Reklama v miestnej televízii umožňuje inzerentom osloviť cieľové publikum presne a v požadovanej lokalite. Malí trhoví inzerenti tak môžu eliminovať plytvanie a veľkí národní inzerenti tak môžu osloviť svoje publikum s nadpriemerne vernými divákmi prostredníctvom jedinečnej multiregionálnej inzercie.
Do kampane sa zmestia regionálne charakteristiky vášho sortimentu, či zákazníckej základne. Kampane môžu ťažiť z regionálneho prispôsobenia inzercie  – napríklad vo volebnej kampani.

8.) Efektivita a eliminovanie plytvania!

Cenovo výhodná kampaň bude zameraná na konkrétnu demografiu a vek. Tento strategický spôsob eliminuje reklamné plytvanie, a preto optimalizujte efektivitu svojho rozpočtu.
Cena za reklamu v televízií je násobne lacnejšia ako iná reklama. Cena za jedno  vzhliadnutie reklamy  je  0,0003 Eura. Porovnajte si to s cenou reklamy na internete.

9.) Možnosť začať v malom

Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Ďalšou výhodou marketingu je, že regionálne TV sú ako testovacie zariadenia. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

10.) Lokálna prítomnosť a originalita!

V regionálnej TV nájdete informácie, ktoré inde nenájdete. Regionálna televízia nenapodobňuje národné média. Vie že jej nezastupiteľné miesto je v bezprostrednej blízkosti príbytkov obyvateľov „svojho“ regiónu a v tomto smere prispôsobuje svoju programovú ponuku.

Silné pokrytie, lojálne publikum a regionálna identita na jednom mieste.
Miestna televízia spája  výhodu národných televízií s miestnou odbornosťou tlačených novín – na jednom mieste. Taká je regionálna televízia! Skúste to. Využite reklamné oznámenie v miestnej televízii!