V Bratislave náklady na komunikáciu rapídne rastú
Narastajúce náklady na komunikáciu: Efektívnosť alebo plytvanie? Za posledné roky došlo k dramatickému nárastu počtu zamestnancov a nákladov na…
Narastajúce náklady na komunikáciu: Efektívnosť alebo plytvanie? Za posledné roky došlo k dramatickému nárastu počtu zamestnancov a nákladov na…
Komunikačné oddelenia v Bratislave: Kreatívne centrá alebo nástroje propagandy? Komunikačné oddelenia na úradoch a v inštitúciách Bratislavy prechádzajú transformáciou.…
Bratislavská samospráva zavádza novú éru „transparentnej“ komunikácie. Samosprávy v Bratislave zásadne menia spôsob komunikácie s občanmi. Po ére sociálnych…
Bratislava: Trend zakladania vlastných médií – manipulácia ako modernizácia Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy mení pravidlá hry v oblasti…
V prostredí, v ktorom dominujú dobre financované provládne médiá, sa nezávislé spravodajské organizácie v Maďarsku dostali do neistoty. Avšak…
Je výborné, že máme s platnosťou od 1.1.2011 zákon, ktorý nariaďuje samosprávam uverejňovať všetky zmluvy a faktúry na svojich…
Mýty o lokálnej televízii: Vyvracanie predsudkov Lokálne televízie sú častým terčom mýtov a predsudkov, ktoré neraz šíria povrchné názory.…
Na počiatku bola alma – mater všetkých televízií Slovenská televízia. V nej vyrástlo kopec životaschopných odborníkov z ktorých dosť…