Myslíte si, že televíznu reklamu používajú iba veľké značky? Mýlite sa! Reklama v televízii je cenovo dostupná, a čo je dôležitejšie, mimoriadne nákladovo efektívna pre všetky podniky, veľké alebo malé podniky, bez ohľadu na to, na koho sa snažia zamerať. Neveríte nám?
Dúfajme, že tieto fakty vám pomôžu presvedčiť:
Je zaujímavé, že online podniky boli najväčšími investormi do televíznej reklamy v roku 2018 a medziročne zvýšili svoj záväzok voči televíznej reklame o 7%. Napriek tomu, že ich pole podnikania je práve internet. Vedia, že široké povedomie o značke im prináša televízia.
Výskum ukázal, že televízia poskytuje 71% všetkých ziskov generovaných reklamou v časovom horizonte 3 rokov.
Televízna reklama je najefektívnejšia reklamná investícia
Či už v krátkodobom alebo dlhodobom horizonte, televízna reklama prináša najväčší zisk pri najväčšej nákladovej efektívnosti a pri najmenšom riziku.
Televízia je srdcom video sveta
Televízia je najobľúbenejšou formou videa, ktorá predstavuje 69% celkovej video potravy priemernej osoby a 94,6% videoreklamy, ktorú vidí.
Televízia má bezkonkurenčný rozsah a dosah
Dosah je v reklame rozhodujúci a žiadna iná forma reklamy nedokáže vybudovať meradlo tak rýchlo a výkonne ako televízia.
Televízia je životne dôležitá pre dlhodobý úspech značky
Televízna reklama funguje a funguje rýchlo. Ale to je len časť jeho sily. Účinky televíznej reklamy sa časom hromadia; čím dlhšie inzerujete, tým väčší je efekt.
Televízia pomáha iným médiám
Televízne jednotky pôsobia kdekoľvek inde v mediálnom ekosystéme a dôsledne zvyšujú funkčnosť ďalších prvkov reklamných kampaní.
Televízia je všade
Pokračuje v kolonizácii každej obrazovky v dohľade, doma i vonku. Sprevádza nás kamkoľvek pôjdeme.
Televízia vytvára emócie a popularizuje značky
Každá značka chce mať názov domácnosti – a nič nevytvára slávu ako televízia.
Televízia má zásadný význam pre osobné rozhovory
Nič nenúti ľudí hovoriť ako televízia. Televízia prináša značky do konverzácií.
Televízia má rýchlu odozvu
Televízna reklama začína okamžite fungovať a jej dodávka trvá roky. Jeho krátkodobé účinky však možno skryť alebo prehliadnuť.
Televízia funguje vo všetkých kategóriách produktov
Televízna reklama má celkový silný vplyv na predaj a zisk, ale keď sa pozriete na jednotlivé kategórie, ako sú maloobchod, financie a FMCG, zistíte, že televízia je pre každú kategóriu najvýkonnejšia.
Televízia je v centre kreatívnej účinnosti
Existuje priama korelácia medzi silnou reklamnou kreativitou a obchodným úspechom. A televízia je v centre kreatívnej účinnosti.
Televízia je najbezpečnejšia značka – je najdôveryhodnejšia
Televízna reklama je povinná starať sa o svoju moc a vplyv a je prísne regulovaná na vyššiu úroveň – a diváci ju poznajú.