Reklama v televízii

TV je srdcom videosveta

Sledovanie TV predstavuje cca 70% všetkých zobrazených videí.

TV je nenahraditeľná

Televízia je najefektívnejšia reklamná investícia.

Rýchlo a výkonne vytvára verejnú mienku

Riadi aktiváciu i na ostatných kanáloch, napr. FB, YT…

Je najdôveryhodnejším reklamným kanálom

Fake news – sociálne siete sú až na konci. Tradičné média víťazia.


Prečo reklama v sieti RegionTVnet?

Regionálna televízia plní jedinečnú, nezastupiteľnú úlohu – informovať o dianí v najbližšom okolí. Osobný vzťah a blízkosť k trhu ju robia výnimočnou.

Má uznanie u divákov a veľké sympatie

Čím je udalosť pre obyvateľa bližšia, tým je pre neho zaujímavejšia. Miestny program má vzhľadom na svoju hodnotu a bezkonkurenčnosť v najbližšom okolí rešpekt.

Cieľová skupina

Zameriava na zrelšiu populáciu, ktorá sa zaujíma o život v okolí a verejné dianie. Tá obvykle rozhoduje o nákupoch v domácnosti.

Reklama v regionálnej televízií neprekáža

Dokonca je považovaná za súčasť programu.
Kde inde nájdete takú vnímavosť k reklame? Prieskumy ukazujú, že drvivá väčšina obyvateľov dôveruje lokálnej reklame.

Kampaň umožní otestovať pôsobenie reklamného posolstva v malom rozsahu

Dostupnosť reklamy v regionálnej televízií dáva spoločnostiam možnosť začať v malom. Otestujte kampaň na malej vzorke skôr, ako aktivujete národnú kampaň.

Vaša reklama bude mať najvyššiu pozornosť medzi divákmi

Unikátne formy reklamy sa dajú hravo prispôsobiť miestnym podmienkam. Vysoký počet opakovaní vyhovuje z dôvodu odlišného správania sa divákov. Sme televízia, v ktorej je program prerušovaný reklamou – nie naopak.

Nadpriemerné verné publikum

Najmä regionálna televízia ponúka vysoký realizmus, a tým aj pravosť. Je pre ľudí dôveryhodná a má vysokú mienkotvornú funkciu.


Čo ponúka RegionTVnet?

ODVYSIELANIE REKLAMY

Realizujeme všetky formy reklamy, ktoré sú známe z národnej televízie: reklamný spot, sponzoring, PR: rozhovory, reportáže, diskusie, telenákup a product placement, ale aj kompletný biznis TV program + online reklama.

  • I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

CELOPLOŠNÁ INFORMAČNÁ KAMPAŇ

Regionálna TV je pre ľudí dôveryhodnejšia ako bulvárne média. Občan niekde hľadá zábavu, inde užitočné informácie. Regionálna TV je vhodná  aj na realizáciu kampane vo verejnom záujme.

  • I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

ODVYSIELANIE VIDEA

Hľadáte publikum pre videofilm? Kvalitné video nemá ostať na Youtube zapadnutý prachom. Svoju misiu splní iba ak je ponúknuté verejnosti. Ak organizujete showprogram, potrebujete aj odprezentovať sponzorov programu. Nechajte si urobiť profesionálny záznam, ktorý odvysielate po celom Slovensku. Príkladom takejto spolupráce bol  Slávnostný benefičný galavečer Štvorlístok pre talenty 2015, 2016.

POLITICKÁ REKLAMA

Najmä regionálne televízie ponúkajú vysoký realizmus, a tým aj pravosť. To vytvára dôveryhodné reklamné oznámenie, ktoré vám umožní dosiahnuť zacielenie na zákazníkov.K dispozícii je dostatok regionálnych TV staníc, ktoré môžu  poskytnúť vysoko hodnotné lokality pre špecifické kampane. Kampane môžu ťažiť z regionálneho prispôsobenia inzercie  – napríklad vo volebnej kampani. Kampaň v regionálnej televízií vám umožní, že sa do  kampane zmestia regionálne charakteristiky vášho posolstva

  • I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

VÝROBA VIDEA

Akéhokoľvek druhu. I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

PUBLIC RELATIONS

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.


Aká je správna forma?

Správna forma zodpovedá cieľom

KLASICKÝ SPOT

Budovanie značky

SPONZORSKÝ ODKAZ, PRODUCT PLACEMENT

Pripomínanie sa značky

TELENÁKUP

Predaj výrobkov a demonštrácia konzumácie produktov

PUBLIC RELATIONS, PROPAGAČNÝ FILM

pozitívny imidž, zmena postojov, informovanie

Prečítajte si o jednotlivých formátoch. Prečítajte si náš BLOG a sami sa rozhodnete. Záleží nám na spokojnosti zákazníkov, a to predpokladá reálne očakávania.

Dáta a fakty o TVBA

Najväčšia

TV BA je najväčšia regionálna televízia na Slovensku

Sledovanie

Televízny program môžete sledovať na všetkých platformách: klasické TV vysielanie, livestream a videoportál

Program

Náš televízny program aktualizujeme každý deň

Dosah

Dosah je na viac ako 600 000 obyvateľov – v Bratislave a okolí.

Sledovanosť

TV BA sleduje viac ako 100 000 divákov.

Objektívnosť

TV BA Je vysielateľ s licenciou. Objektívnosť je kontrolovaná Radou pre vysielanie.

Divácke publikum sme si získali sme dlhoročnou prácou, užitočným obsahom a  poctivým prístupom. Vysielame po celom Slovensku a cez internet na celý svet, ale netvrdíme všetci sú naši diváci. Z toho dôvodu vám predávame pozornosť iba nášho relevantného publika, t.j. pre koho vyrábame obsah.

Dôveryhodnosť

Obyvatelia hlavného mesta najviac dôverujú spravodajstvu RTVS, nasleduje TA3, TV Markíza, TV JOJ a TV Bratislava / 5.miesto /.
V prípade TV Bratislava len 16 % obyvateľov uviedlo, že nedôveruje spravodajstvu tejto televízie / 1. miesto / – ostatným nedôverujú viac.

Sledovanosť

Obyvatelia hl. mesta Bratislava deklarujú, že v súčasnej dobe sledujú najčastejšieTV Markíza, ďalej Jednotku, TV JOJ a TA3. Za nimi nasleduje TV Bratislava / 5. miesto /. Je sledovanejšia ako tradičná ČT.


Cenník služieb

Povedomie o značke najlepšie vytvára klasická spotová kampaň. Masovo osloví potenciálnych zákazníkov – vhodná i pre aktiváciu predaja. Jedno odvysielanie v TV = zásah na tisíce divákov. Porovnajte s cenou za impresiu na nete.

BASIC KAMPAŇ
1. odvysielanie stojí 6 €
1 800 € /
300 spotov
  • Médiaplán
  • 15 dní - 20 x denne
  • 30 dní - 10 x denne
  • 60 dní - 5 x denne
Objednať
MINI KAMPAŇ
1. odvysielanie stojí 7,5 €

900 € /
120 spotov

  • Médiaplán
  • 6 dní - 20 x denne
  • 12 dní - 10 x denne
  • 60 dní - 2 x denne
Objednať
MIKRO KAMPAŇ
1. odvysielanie stojí 10 €

600 € /
120 spotov

  • Médiaplán
  • 15 dní - 4 x denne
  • 30 dní - 2 x denne
  • 60 dní - 1 x denne
Objednať

Je krátky, akčný a vizuálne úderný. Výhodou je plná koncentrácia na reklamné posolstvo. Cena je za odvysielanie + výroba spotu.
Viac informácií: Reklamný spot 

HRANÝ SPOT
Najnáročnejšia forma výroby do 30 sekúnd

2000 € /
50 spotov

  • Výroba: od 1500 €
  • Odvysielanie: od 500 €
Objednať
GRAFICKÝ SPOT
Menej náročná výroba do 30 sekúnd

1000 € /
60 spotov

  • Výroba: 400 €
  • Odvysielanie: 600 €
Objednať
MIKRO SPOT
Najjednoduchšia forma videospotu do 30 sekúnd

500 € /
60 spotov

  • Cena za výrobu a 60 odvysielaní
Objednať

Zobrazíme vašu spoločnosť a služby, predstavíme vás komplexne a kompetentne. Podčiarkneme váš existujúci imidž alebo vám pomôžeme vytvoriť nový. Viac informácií: Propagačný film

KOMERČNÁ REPORTÁŽ
Ukážku poskytovania služieb alebo výrobku. 4 hodiny nakrúcania. Dĺžka max 3 minúty.

900 € /
20 odvysielaní

  • Cena za výrobu a odvysielanie
Objednať
FILMOVÝ MEDAILÓN
Vytvoríme pozitívny príbeh Vášho podniku. 1 deň nakrúcania. Dĺžka max 3 minúty.

1 200 € /
20 odvysielaní

  • Cena za výrobu a odvysielanie
Objednať

Cieľom je pozitívny imidž, demonštrácia postojov, zmena správania sa ľudí, komunikácia hodnôt podniku, ale aj vysvetľovanie problémov, tzv. krízová komunikácia.  Viac informácií: Public relations

REPORTÁŽ
Televíziou vytvorený PR príbeh. Bežná reportáž je nekomerčného charakteru.

600 € /
20 odvysielaní

  • Cena za výrobu a odvysielanie
Objednať
ROZHOVOR V ŠTÚDIU
Informácie o Vašich aktivitách, organizovanom podujatí, úspechoch, službách a produktoch

300 € /
20 odvysielaní

  • Nekomerčný: 300 €
  • Komerčný: 600 €
Objednať
TELEVÍZNA DISKUSIA
Moderovaná diskusia za účasti zainteresovaných odborníkov

900 € /
20 odvysielaní

  • Nekomerčná: 900 €
  • Komerčná: 1 200 €
Objednať

LIVESTREAM NA YOUTUBE

Jednoduchý livestream na internet – online prenos na youtube: 50 €/hod

S jednou kamerou, alebo „mobil stream“. Naši kameramani môžu kedykoľvek vybehnúť do terénu a odvysielať podujatie na sieť Youtube. Ale položte si otázku: „koľko ľudí to na youtube uvidí?“ Ponúkame profesionálny záznam na viac kamier so strihom a okrem livestreamingu na YT aj odvysielanie v televízií. Tak to uvidí tisíce ľudí naraz.

MULTI-KAMEROVÝ ZÁZNAM

  • Záznam na 2 kamery + livestream na internet: 400 – 500 €, podľa trvania a náročnosti.
  • Trojkamerový záznam + réžia: 600 – 900 €, podľa trvania a náročnosti.
  • Diskusný program v štúdiu: 600 – 1200 €, vrátane 20 odvysielaní v televízií. Cena je aj vrátane moderátora, čiže do štúdia stačí priviesť diskutujúcich.

ŠTÚDIO S PLNOU VÝBAVOU A PERSONÁLOM

Všetko jednom mieste – celý deň v prevádzke: 4 kamery, osvetlenie, zvuk, mikroporty pre účinkujúch, zelená kľúčovacia plocha, čítačka, režijné pracovisko, personál: kameramani, strihač, režisér.

Štúdio s plnou výbavou a personálom, bez moderátora: 200 € / hod

  • výroba hodinovej diskusie trvá cca 2 hodiny aj s prípravou
  • výroba polhodinovej diskusie trvá cca hodinu, aj s prípravou

KAMEROVÝ ŠTÁB / STRIHOVÉ PRACOVISKO

  • Profesionálny kameraman na akciu: 50 € / hod. Minimálny čas zákazky: 4 hodiny.
  • Profesionálny strihač na zostrih záznamu: 50 € / hod. Minimálny čas zákazky: 2 hodiny.
    Za 2 hodiny zostriháte krátku reportáž, alebo aj reklamný spot, ak sa dôkladnite pripravíte. Účtujeme váš aktívny čas v strižni.
    Nahrávanie videa do systému „digitalizácia“ bude účtovaná navyše: 20 € / hod, preto odporúčame nenosiť niekoľkohodinové záznamy, resp. vopred si urobiť „výberku“.

Krátka intenzívna kampaň – výbuch sa hodí pre časovo ohraničené akcie, podpora predaja a výpredaje. Klasická kampaň v dlhšom období – kvapkanie sa hodí pre budovanie značky alebo pre kategórie nižšieho záujmu s všeobecnou cieľovou skpinou, napr. poistenie.